Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- deprimerende COUNTRYMUZIEK
- Van veel kwootjes die u hier leest moet u toch denken "dat klópt toch gewoon helemaal niet!?"
- I am the god of Bruges
- hierna de hernia
- Liefste, je moet jezelf niet zo afbreken. Dat zal ik wel doen.
- spreken is zilver en zwijgen is fout
- Waarom kijkt De ketelaere altijd alsof hij koppijn heeft?
- Ik neuk niet graag!
- Dat zijn de gegevens op een trouwring die in een kippenhok in het Antwerpse Hoboken gevonden werd. De vlinders zijn nu op zoek naar de eigenaar van de ring
- Waar men gaat langs Vlaamse wegen, komt men mottige mensen tegen. Deze morgen nog...
- Jay-Z had R. Kelly uitgescholden voor vuile homo en R. had toen gezegd dat Jay-Z zélf een homo was.
- Marc Overmars: Ik heb altijd al een zwak hart voor Barcelona gehad.
- The kitchen was less noisy than other parts of the house so you could have a discussion about politics or the latest bands and it was also close to the fridge
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.