Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Less is more. ~ Rue Rapide
- De kwestie is dat ik me meer en meer aangetrokken voel tot Véronique De Kock
- Vorig jaar nog verloor Genk met 4-1 cijfers in Anderlacht
- beter een kwade buur dan een verre vriend
- Dat je stinkt is niet de reden dat ik niet bij je wil zijn, ik ben gewoon liever bij mensen die niét stinken
- Het verschil tussen een dialoog en diarree is, dat je bij een dialoog rond de pot kan draaien.
- de dwaas doet wat hij niet kan laten en de wijze laat wat hij niet doen kan
- Heeft u in de afgelopen drie jaar een vertraagde of geannuleerde vlecht gehad?
- WE´RE SHIT AND WE KNOW WE ARE
- Is vandaag wafdag? Heh? Is vandaag wafdag :)
- Ons Lizette is goed in bed.
- Mja, jammer dat die fraaie pijp in je avatar in het niet valt met dat bakkes van jou als achtergrond. En neen, ik trek ook geen volle zalen
- Ben je in cafe het hijgende hert geweest ?
- Een frietkot mag er probeer dit in Vlaanderen ze sturen je wandelen Een Vlaams frietkot moet uitgebaat worden in een huis Jij mag het frietkot noemen
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.