Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- Heeeeeeeeeej!!! Zijn die buizen al gezagen? ...anoniem
- Does anyone have info about yesterday’s grid issues?
- Wij zijn dan misschien wel zot, maar jullie ook!!
- 18-jarige bestuurder uit Knierooi mag met voorlopig rijbewijs positief op drugs testen
- Gierst Vanzandt,een onzekere boerenkinkel, woonachtig naast een boekenwinkel, converseert enkel met dialogen uit Tarantino-films. En hij stinkt.
- Misschien er een bache overheen trekken?
- Ik heb jouw gedachten ontmoeten eerlijke man op zwaluw van nieuwe momenten
- TempoOverijse klopt, tegen zulte waregem was het ook om te lachen. ben gaan kijken toen
- Het is acht uur Arthur!
- .Erection priests
- Kom, zjé toezjoer onvie demmeee, zjé toezjoer onvie de twa
- lamalord: veldman hoopt dat de supps van RSCA vuurwerk gaan gooien zodat het geen 0-7 toestand wordt
- beter 1 kogel in de hand dan 10 in de rug
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.