Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I have been happier in the past week than I ever imagined possible and it doesn't have a damn thing to do with the money. You're the real prize. The lottery was just a bonus ~ Jeff Porcaro
- Freki, de rare hondenliefhebber komt binnenkort op TV bij ´Man Pijpt Hond´
- Spreek jij ook gays? "Ja hoojjj! Wij ghaan shometheen even naar een thuincenthrum..."
- dumbies will be dumbies, but one day they gonna feel the pain. judgement is best reserved for matters of super duper importance. otherwise let bygones by big ones.
- I can be SHIT,MAMA
- cepheme bile sıçtılar
- wie nog in sprookjes gelooft moet maar in de efteling gaan wonen
- Dit duldt geen enkele vorm van medelijden
- Maar volgens de rechtbank was er sprake van geen sprake van homohaat
- Loop een refter binnen en roep "kan iemand iets doen met tennisballen?" - Men zal "nee" antwoorden maar dat wéten zij toch niet?
- Champignons in de camions, compagnon
- Vetokele Kovalev Vinokourov Kovalenko Kollen
- zo´n random kwootje... dat spreekt vanzelf!
- Ik voel me erg slecht en ben erg bang, bijna niet 's nachts slapen als de dag.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.