Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- Waw ik heb dexlesie en haal u fouten eruit, oei .lol
- tijdens het seksen praat ik daar dus wel niet graag over he
- Ik vind mezelf de grappigste stendupkomiedien ter wereld. Alex Fagnew
- det ze zich eine laote neije met hunne zeiver!
- De crisis is afgelopen. Als klant kan je dus terug de pot op!
- Maar al spoedig was ik niet meer in staat om religie en logisch denken nog langer te combineren
- Zei Cassius Clay destijds: i have the greatest ?
- wie niet sterk is moet zijn vrienden meenemen
- je wordt een vent in de shoarmatent
- Met een Bask basketten ket!
- gejongleerd is oud gedaan
- Lekker Bas, heel de sfeer kapot
- Politiekers hebben hun eigen valuta; de hypocryptomunt.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.