Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I ever get to go to the moon, I'll probably just stand on the moon and go´ Hmmm, yeah. fair enough. gotta go home now ~ Noel Gallagher
- Binnenkort begint het voetbalseizoen weer LOL :)
- Onvettig kind
- All asses must be shown
- Waat doon ve op ne burger? Vleis, ei, tomat, sloai, juuntjes, saws
- En stel, àls ik nu ook gelovig word, word ik dan ook zo onverdraagzaam, egocentrisch, bemoeiziek, hautain en kortzichtig?
- als de put leeg was had het kalf veel dorst
- Gôh wa is deeeeeeeeees, mijn maag is echt zo'n okkernootje OFSOOO
- tot het over een aardige som gaat, er drie azen op tafel liggen en twee spelers een aas in de hand hebben, dan is het hek van de dam...
- Memphis patricia Paay
- 'Het staat in de bijbel' is helaas geen bewijs dat god bestaat, het is een goedkope manier om jezelf achter leugens te verstoppen
- Onze Premier was vandaag de eerste.
- Waarom is Pieter vd Hoogenband gestopt met zwemmen? Marcel Wouda
- Teuma schildert de bal perfect op het hoofd van Teuma voor de 1-0
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.