Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- It´s Thursday evening in Toronto - I had to actually ask the drummer - but for us, it´s Friday night ~ Paul Weller
- oef gelukkig, dat dat dat een stille hint was, en je op de tv a 1 minuut voor liep
- 5G, vierde golf, derde prik. Nu nog iets vinden met 2 en 1 waar de ignorantici achterdochtig van worden en we hebben een verhaal.
- niemand ziet me
- Hoe richt ik een BVBA op? Hoe licht ik een BVBA op?
- lamalord: chances created, assists, goals, successful passes for vanaken; 0
- (zeep) *blöw-öw-sriiieebblsk-blöwöwöwscccchhhhhhhhhhhhhhhh* (9/9/2002 22.35)
- Ellert van Zijl, balletdanser-van-m'n-kloten, heeft een ongezouten mening over sauna's. Naar eigen zeggen heeft niemand er iets aan.
- als je dan stronken bent
- Het is open trappen indeuren
- Ooooone Hundred aaand eeeeeeeiigghtyyyy!
- "Verandalisme" in de plexi-kooi van STVV
- Mag ik dit gebruiken om naar mijn vader te sturen?
- 5 jaar geleden werd ik voorgoed geband op #humo. Sindsdien is mijn leven er alleen maar op vooruit gegaan.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.