Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I have been happier in the past week than I ever imagined possible and it doesn't have a damn thing to do with the money. You're the real prize. The lottery was just a bonus ~ Jeff Porcaro
- Nous n'avons rien par morcir dans le bouillie!
- Er zijn mensen die altijd zagen. Die met chronisch ongenoegen en frustratie zitten. Die zagen en klagen over alles, over wat er mis gaat in ons land, zeker nu tijdens de coronacrisis. Hun standaardvorm van communiceren is klagen.
- ik was vroeger een druk kind...
- Willem eerst fly uitscheiteb en heel bonzai en dan gaan kontlikke
- Munoz verliest de bal een beetje knullig aan Oprut, die verder kan oprutten.
- Hij gebaarde van kromme aars
- 'Overhemd' en 'Overheid' verschillen maar 1 letter!!!!
- Maak een zin met het woordje... Canadees: "Ik canadees pint niet meer autorijden.
- Ik kze df 400 poi mouutri rytie!
- Ik heb soms (dikwijls) het gevoel dat ik mijn ogen eens moet uitsnuiten
- Allé t gezond verstand heeft weer eens gesproken over een doen scenario
- jeh wa naow wèr
- Automobilist ramt vier geparkeerde wagen in Veldwezelt. Eén waag, twee wagen.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.