Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I´m a tidy sort of bloke I don´t like chaos. I kept records in the record rack, tea in the tea caddy, and pot in the pot box ~ George Harrison
- Ik ben er klaar mee, sowieso weette? Ik heb zoiets van goh ofzooo zeg maar... Wa is deeees?
- Dàt zou pas ongênant zijn!
- je wordt een echte vent in de shoarmatent
- 't is nimieje wa 't gewist is en 't zal nooeit nimieje wurre wad 'et was
- De plastisch chirurg kende de patiënt maar kon er geen gezicht op plakken...
- Zo'n uitgesproken smàààààkk!!
- Vroeger, toen je op sociale media nog gewoon je mening kon geven zonder dat er zich vrijwel direct iemand beledigd voelde en begon te schelden en insinueren met de populaire terminologie zoals "racist" en dergelijke, ...
- Stom he, als je steeds de eindletter 'n' weglaat!
- Pierre heeft gisteren aan de schoolsoort een pakje gevonden
- veel geblaat weinig schaap
- Het leven is als een kerstboom, er is altijd wel iemand die de ballen breekt
- Sorry voor de tags iedereen maar ik denk echt dat sommigen van jullie dit goed kunnen gebruiken (vooral tijdens corona)!
- de vernieuwde tippelzone is best fraai
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.