Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Chaos is a friend of mine. ~ Bob Dylan
- When will all this anger, hate and bigotry be gone?
- Ben je kwaad? Are you Quaid?
- de kweker zit op zwart zaad
- Wat is dat geklik toch de hele tijd?
- Hello, tit boy!
- er is geen enkele reden om mij lulhaas te noemen!!!
- Inderdaad. Daarom zegt men 'mensdom' en 'dierenrijk' he!
- mmm. viel mij gisteren plotsklapseling binnen 21 minuten geleden
- Na onderzoek bleek dat de gemiddelde prijs voor een woonhuis in de provincie Antwerpen, redelijk wat schilde met - pakweg - Kapellen
- Ben jij er zaterdag bij om onze vloeg aan te vuren?
- 'Wat een dommerikken zeg' - Inderdaad, want 'dommeriken' schrijf je met ÉÉN K!
- ...maar ik heb nog wél Donkey Kong!
- beter een slecht quootje aan de muur dan tien in het haardvuur
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.