Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Anarchy is the only slight glimmer of hope ~ Mick Jagger
- geluk is niet de glimlach die je laat zien als je naar anderen kijkt, maar die in je hart blijft als je jezelf onder ogen ziet
- wait... flat-earthers are real?
- Klucht Brugge - Kortrijk 2-0. Maar ja, Kortrijk had een penalty moeten krijgen en de 2-0 werd gemaakt vanuit buitenspel. Gemakkelijk winnen dan he
- this website only has a few categories, and they all suck. ce site n’a que quelques catégories, et ils sont tous nuls.
- je bent de schaam van belgie
- tot slot moeten we ook nog zeggen, dat je deze ballon niet in de frigo mag leggen
- Wa ziede gí vur nen aorige
- American handstand
- de vader van de dader had een kader rond zijn lader
- It was accessable in the eighties
- MrDampfkessel
- De verkpop van dit goedkope ingrediënt zit door de crisis in de lift.
- back in my day we had 3 planets
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.