Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- It´s Thursday evening in Toronto - I had to actually ask the drummer - but for us, it´s Friday night ~ Paul Weller
- er is geen enkele reden om mij lulhaas te noemen!!!
- Herland Devreede's mopje over hardrockfanaten viel enkel in de smaak bij de disconichten. Maar die durfden daar dan weer niet luidop mee te lachen
- What bothers me the most about flat earthers is they still use North, South, East, and West. The correct terminology would be, Hubward, Rimward, Turnwise, and Widdershins?
- Voele leul
- let's do damnation
- Shunt klopt op de deur bij het naar buitengaan van de wc (dixit Wally)
- DE EO MAG STOPPEN MET HUN KUTSPAM
- Klommeleir!
- 's morgens de koffie koud, 's avonds een leuter van hout
- beter met slecht weer thuis dan met goed weer aan het werk
- "Schrijvers godverdomme, sjotschoenen thuis gelaten of hoe zit dat hier? Stuk miserie man"
- Ik heb geen genot meer van seks.
- niet normaal af kalen
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.