Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I´m a tidy sort of bloke I don´t like chaos. I kept records in the record rack, tea in the tea caddy, and pot in the pot box ~ George Harrison
- Wanneer komt er weer een 'De Ideale Wereld' voor volwassenen?
- Heej Jeroen er kleeft iets onder je schoen, heej ja heej ja hooow!
- Typte gij anders nog wa verder met uw twee vingerkes
- het is hier altijd donker, ik weet niet waar dat aan licht
- I've had the most terrible dream... I was eating chocolate mousse and this morning I woke up behind the old folks' home on a heap of diapers
- de ark was gebouwd door amateurs, de titanic door professionals
- Waar is de tijd dat je spelers meenam die op dit moment in vorm zijn ben altijd fan van dries merkenshop geweest maar het vat is leeg
- waar zaten die 2 ezels die een nieuwe thuis moesten hebben?
- zie je buiten Janneke maan, heb je je gordijnen niet dichtgedaan .
- Als er één voetballer is waarvan ik écht niet wakker lig, dan is het Oligay Deschacht :D ZIELIG ventje, nauwelijks gespeeld en door papa betaald :D
- bij een pretpark parkeert pater Peter het paard
- HoTMaiL (upper- en lowercase: HTML) in je statusbalk als je naar Hotmail surft. Waarom is dat?
- Ik val op Spaanse jongens, dus ik ben Pedrofiel
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.