Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Anarchy is the only slight glimmer of hope ~ Mick Jagger
- Houd educatieve en andere stichtende moraliteiten voor jezelf aub, het is hier niet de lagere school.
- ik denk dat het een planktrekker is en meer ga ik er niet meer over zeggen
- Pasta als ik vanavond spaghetti maak?
- Waarom baal jij niet? Ik kannibaal
- "daar zal geween zijn en tandengeknars" - Hoezo? Heeft iemand dat dan gezien? LA-RIE!
- Some people are really fuckin' stupid.
- I love fucking you man! I mean... I fucking love you, man!
- als de kat van huis is krijgt ie bij de buurvrouw beter eten
- toen ik de prijs van de sla zag, kreeg ik een krop in de keel
- u vindt dat ik onverzorgd overkom? Ikzelf ook, dus dan zijn we het daar al over eens
- Oons doel is om plantaardige producten te braken die het voor jou makkelijker maken
- Ow godmiljaar.......nei he !!! Hangt me die weer 5 weken lang in de lamellen Mosse de sjroeve losdrejje, hink ze der 5 seconde in, is ze alweer onger Joah mer dan motte veer weer nuuje lamelleke
- Net zo mad als dat je skeer bent ouwe handophouder
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.