Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We thought that if we lasted for two to three years that would be fantastic ~ Ringo Starr
- Moest ik jouw fb-vriend worden zodat ik jouw geklaag kan lezen? Wat dacht je van "NEE" ?
- U breedbeeldt zich maar wat in!
- Update: de coach van Anderlecht heeft zijn jas weer aangetrokken. Voor sommigen is dat een update waard... tja
- Walgelijk: pizzabezorger heeft jeuk op intieme plaats en lost dat erg agressief op
- doesn't have enough permission
- wie de lat hoog legt springt er onderdoor
- chaos is slechts een hogere vorm van ordenen
- Zie jij het zitten om langer te gaan werken om meer pensioen te kunnen krijgen?En dan minder tijd hebben om ervan te genieten? NEE.
- Как можно разнообразить повседневную рутину и выбраться из застоя?
- Ga na dieren arts
- Teuma schildert de bal perfect op het hoofd van Teuma voor de 1-0
- En wat hebben we vandaag geleerd? Ten eerste 'T IS ALBERTOOOO
- (Graspy voice:) "It-was-the-Dukes-it-was-the-Dukes-it-was-the-Dukes!"
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.