Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I personally donated $2,500 to the Red Cross yesterday Normally I don´ t like to tell how much I donated and to whom, but I felt sometimes it´ s good to share info in the hopes that others will feel inspired to donate whatever they can ~ Moby
- Daarom ben ik coorstabder voor een rijvaardigheidsprief vanaf 50+...
- Sorry dat ik niet meehype. Ik kan er niks aan doen dat ik een eigen beeldvorming heb.
- Neem nooit je hondje mee naar de Chinees
- one deux drie Quattro
- Die Paul dacht anderen dingen te horen van Martien, nou dat viel vies tegen ...
- STOP COVERING SONGS! INVENT, IF YOU'RE A MUSICIAN! PLAY, IF YOU'RE A DJ, GO OUT FOR WORKING IF NONE OF THEM!
- Hij denkt dat hij van me houdt, maar het enige wat hij me kan vertellen is hoe geweldig mijn kont eruit ziet.
- 094637980828 = catnr van "Love"
- Ik ga de EO eens flink terugpesten!
- want op de bühne kleed ik me uit
- ik heb ne hond gekocht iedere keer als de deurbel gaat gaat die in de hoek staan :s:s ah ja das ne bokser
- Een cowboy wandelt bij een autodealer binnen, en zegt "Audi..."
- Wilt u aub eens van mijn grond Afghaan?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.