Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I have been happier in the past week than I ever imagined possible and it doesn't have a damn thing to do with the money. You're the real prize. The lottery was just a bonus ~ Jeff Porcaro
- jst mam tebe k si to nrdila hihihi ma bo tudi pesek ane heh
- Dat je stinkt is niet de reden dat ik niet bij je wil zijn, ik ben gewoon liever bij mensen die niét stinken
- Wazda nu weer voor een mottige auto
- Anything from Rick Astley. It sounds like he’s regurgitating when he sings.
- Het is een tijdje stil geweest rond de Nederlandse zanger Van der Bibs
- De rokers worden bestraft de drugs mogen zomaar in het open baar gebruiken dat vindt ik persoonlijk veel erger voor onze kinderen ik vind wel een roker moet recpek tonen voor een niet roker maar anders om ook
- Poll: Moet Anderlecht heb buiten kieperen?
- ik verloor al 'n hoop, daarom issie 't ekoop
- Gent komt op de valreep nog langszijk. Dompi vindt het hoofd van Plantsoen en die kopt de bal
- Trossard is een Lommelman
- Peggy is gek geworden hihi!
- Ja... Daarom huilt-ie ook door
- ik heb nooit een sor gehad. ik e paniostie albercannablip hebt as. dat betekent dat je geen haarworstels op je boven
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.