Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- It´s Thursday evening in Toronto - I had to actually ask the drummer - but for us, it´s Friday night ~ Paul Weller
- Als je Jeroen van der Boom hoort zingen krijg je toch gewoon keelpijn in zijn plaats? Wat 'n gekweel
- De das, de kous en de jas van edgardasjas jankaskouskasjas
- Ik weet zeker dat sommige mensen bij het ontwaken denken: hoe kan ik vandaag nóg vervelender zijn dan gisteren?
- Ik denk dat ik moet overgeven.
- Iedereen spreekt van mijn drinken maar niemand spreekt over mijn dorst
- als de hemel valt hebben we allemaal een blauwe muts
- wolkenienke
- Hij kwam naar binnen in een rok, zij nam haar koffers & vertrok
- Wie is toch die "Hu" waar de standardfans toch telkens om scanderen wanneer het slecht gaat?
- Restoring connections... NET 3680 : Error restoring connection from R: to \\BMWINPC\MACHINE. Do you want to continue connecting R: to \\BMWINPC\MACHINE (Y/N) [Y]
- uit een goed nest gevallen zijn
- Doe mee met de melkwedstrijd! Vraag inlichtingen aan je schowel!
- We have an inheritance of a deceased client with your surname. Kindly reply with your full names ( ONLY ) for more information.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.