Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- Toen Vormer die handsbal vorig seizoen maakte namen ze de telefoon ook al niet op. Wat een zielige hoop supporters man. Liggen ze dagen lang te janken omdat ze in Genk verloren hebben. Ze hebben verdomme geen bal geraakt!!!!!
- Het Inbox-stadium in Glasgow
- De rest van de resultaten is mogelijk niet wat je zoekt. Dus?
- op de markt is je euro 40,3399 frank waard
- krabben en lenen helpen maar even
- als een donderdag bij heldere hemel
- Nergens gaat de vergankelijkheid van het leven zo prachtig gekleed als in een herfstig bos. ...;-)
- Ik had het anders wel te doen met die 65+er met een bos wortels op zijn hoofd daar in Hamburg…
- Fuckin stop wooing me, spunktoad!!
- Hier had JOUW kwootje kunnen staan! Maar ja, als je er geen ingeeft...
- Niets is zo indrukwekkend als de verzameling achterovergedrukte tankdoppen van Corinne Vochtpoort
- Maar mens, ik drààg niet eens een bril!!!!!
- Na de onfortuinlijke blessure die zijn glansrijke ten einde bracht, moest Marco tegenslagen zien te verwerken.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.