Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- 'Ik zal subiet anders eens naar Lambert gaan!' - 'Amai nu heb ik schrik seg!'
- De oud-voetballer stond tijdens zijn gloriejaren al bekend voor zijn maangezicht; hij kon een kastanje klemmen tussen neus en kin
- Caps -- Fake Scores (Wait till kickoff, Cancel by Var also Fakescore) ----- Insults ---- Links -- Racism -- Spam -- technische vragen: =====> Ban!!
- Rieks kung! Såååjaaa Jävlar vilket fint mål
- er kletste een onaangenaam kleverig, witachtig goedje in m´n nek
- Na zo'n avondje modeshow ben je kapót, het is hard werken hoor! OOIT EEN KOOLMIJN VAN DE BINNENKANT GEZIEN, LUIE HAUTAINE TRUT!?
- We accepteren véél, maar niet alles.
- Stop eens met waaien seg!
- Als jij de pick-up opzet, poets ik de plaat
- Richard Klepelgieter heeft altijd wel iéts in zijn gezicht hangen, de sukkel
- Mijn neus nam vroeger bijna 30% van een foto in
- It was accessable in the eighties
- Believe in Youself and Never Lose Hoop
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.