Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Anarchy is the only slight glimmer of hope ~ Mick Jagger
- Nog iemand flut beeld met Orange of Telenet...wrf
- Bobast you oO.by erp foir in anor conau's or ges eEno
- ziezo, we hebben weer plusminus 20 minuten van je kostbare tijd afgesnoept
- In een onwezenlijke, ontastbare en oppermachtige godheid geloven = OK. Durven te stellen dat er een parallelle wereld is die de onze soms kruist = dwaas. Yeah right. Religie = hypocriet
- 'Je moet àlles een keertje geprobeerd hebben' betekent eigenlijk: 'ik heb het karakter niet om nee te zeggen'
- Steeds meer Belgen kamperen met overgewicht
- kanibalen geven de voorkeur aan mensen zonder ruggengraat
- ich stehe auf dem Schlauch
- Als de wind fout staat, ruik ik de vaginale geuren van de buurvrouw
- Ons Sarah heeft ´n nieuw lief. Tellefonnééére da die doe!
- De kok bakte er weer niks van in bed
- Ik HAAT nachtschijten
- Comment enlever une pomme j'ai toujours pourri dans envie un panier d'aimer?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
