Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- It´s Thursday evening in Toronto - I had to actually ask the drummer - but for us, it´s Friday night ~ Paul Weller
- Waddis Eddychouke? Kak op die albaster?
- wat heb ik NU weer in m´n tekstballon staan... pffff!
- Eetkamertafel met rotan stoelen. GËËN gebruikschade en dus als nieuw. WEG IS WEG
- Hoe kun je 9 jaar zijn en ook gewoon iets goed doen lmao ik ben 17 en kan een eitje bakken of de hond uitlaten ofzo smh?
- doe je dat dikwijls?
- de kerstman bestaat niet!!!
- 'I know a self-employed electrician. He works from ohm.' - 'He does watt???'
- En gi moet ow moel haawe!
- De rokers worden bestraft de drugs mogen zomaar in het open baar gebruiken dat vindt ik persoonlijk veel erger voor onze kinderen ik vind wel een roker moet recpek tonen voor een niet roker maar anders om ook
- Die van de Carrefour nog aanwezig ? Annie zit zonder kaas
- Je hebt 1 verzoeken voor games en toepassingen.
- Marianne Fellaini en Axelle Witsel
- beter 1 gek in de hand dan 10 op de vlucht
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
