Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I left school at 17 and was a star by the time I was 18... in certain parts of the world anyway ~ George Michael
- Het zou mooi zijn mocht ik de plooien die de tijd heeft gevormd gewoon kunnen gladstrijken. Ik voel me de laatste tijd namelijk niet zo comfortabel tussen al die kreuken.
- OH God ons redden Hallo mensen. Heb je foto ' s van het ongeluk dat gebeurde vanochtend in de stad naar een van uw ouders? Hier een paar foto ' s. Enter en u zult zien
- Wokkels op je knokkels
- Sommige mensen zouden echt wettelijk verplicht moeten worden om zich met een perimeter rond zich in het openbaar te begeven, al zou regelmatig douchen ook geen slecht idee zijn...
- als het kalf verdronken is is het tijd voor de bbq
- Soms kom je iemand tegen en dan denk je: heb ik daar nog plaats voor in mijn hart?
- Vind duizenden vrouwen in uw buurt. Word nu gratis!
- kwaakt de kikker in het riet, gaat het regenen of niet
- Polo Noewatshoe
- pfffffffff!!! die graaier kan zijn hele leven voort met wat hij ons ontstolen heeft , verdient zeker niet. Doortrapte tweezak!
- hoewel tieten beter smaken dan frieten, zijn frieten toch niet mis
- Genk IS kampioen. Voor de derde maal.
- Slap... héél slap!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
