Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Anarchy is the only slight glimmer of hope ~ Mick Jagger
- Mungkin imej teks yang berkata 'SD ลานจอดรถ Car Park VS-SOMSHOND ห้อง
- Forza Racing 322
- mijn pietje gaat niet vliegen, zit met 2 eieren
- in het geval van nood eten we worst zonder brood
- Strontmot
- En, hoe is het? Nog altijd depressief? Ah, mooi. Dan is er toch één ding dat je volhoudt ;)
- Dat zijn vijven en zessen na Pasen
- Ja die geb je altijd e, maar zal gevaarlihk wirden voir de wegen en asfalt,zal rap smelten, en putten rijden, en betinwegen omhoogsteken, we gaan waakzaam moeten zijn op de weg
- Ik ben tenminste niet zo'n weirdo als jij die steeds van die Engelse termen gebruikt!
- Smerjodnivoa!
- Ik heb spijt, van mijn donzig nektapijt. Dat hangt daar achter aan mijn kop, en het lijkt echt nergens op. Nog laten groeien heeft geen zin, dus morgen gaat de schaar er in
- If prisons let prisoners take their own mugshots, would they be 'cellfies'?!
- de piloot zit aan de grond
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
