Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Music is the wine that fills the cup of silence ~ Robert Fripp
- wat loop jij daar te bukkakeëen? of bukkakeën?
- Heej Georgette er ligt een paard in jouw bed! Heej ja heej ja hooow!
- Als je iemand niet kan verdragen, loop dan eens een km in zijn schoenen. Je bent dan niet alleen 1 km van hem verwijderd, maar bovendien heb je zijn schoenen!
- Alsof dat liefdeloos in het vet flikkeren van een gepaneerde lulkoek een soort hoge kernfysiologie is...
- Ik ga beginnen met een kebabdieet. Ik val niet af maar ik lijk wel elke week döner
- WAAT SJILT ER DICH? BESTE AAN 'T WACHTE OP DÈ ROMMEL VAN DAVID GUETTA OF ZUE?
- mooi zicht he vanuit de keuken van ons nieuw appartement
- shitty breadstick
- In 4 thuiswedstrijden wist Standard er slechts 1 te boeken. doen ze tegen STVV een 2e thuiszege? Ik denk het niet...
- Ik heb geen eigendunk, ik heb zelfkennis! Ik ben niet arrogant, ik heb zelfrespect!
- Je voelt pas nattigheid als je droog komt te staan (Wally)
- Niemand wordt religieus geboren
- de podoloog speelt met mijn voeten
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
