Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- It´s Thursday evening in Toronto - I had to actually ask the drummer - but for us, it´s Friday night ~ Paul Weller
- toen ik de prijs van de sla zag, kreeg ik een krop in de keel
- Brouwerij Martens denkt aan later: 's anderdaags geen kater.
- I remember when my furby went bad. It kept yelling, "CO-COOOOOOAA..." (which was its name), and WOULDN'T STAHP.
- waarom zet je niet op je geheugenkaart waar je alles gelaten hebt als je eigen geheugen je in de steek laat….
- Is er ook maar IEMAND die mij een plausibele uitleg kan geven waarom die Jan 'Ik-neem-de-talkshow-even-over' Mulder overal bij betrokken wordt???
- Na veel vijgen en zessen...
- prijs de dag niet voor het rode licht gedoofd is, er kan nog een trein aankomen
- vroeger vond ik me (terecht, overigens) de lelijkste jongen van de hele wereld
- Nochantans ziet Zulj alles beter!
- de kat valt niet ver van de boom
- honden zijn rood, ratten zijn paars, antwerp is het hart, beerschot de aars
- Ontstoken tandvlees is bijna net zo erg als mijn ex-vriendin
- It is remarkable, very good message
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
