Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Excuse me while I kiss the sky ~ Jimi Hendrix
- Down and out with my dumb Friends... ready to misbehave!
- ik heb ´n geheugen als een.... euhm... zo´n ding met gaatjes.. uit de keuken... eeuhmmm
- Hier had JOUW kwootje kunnen staan! Maar ja, als je er geen ingeeft...
- als je problemen hebt kan je me altijd om zaad vragen
- Die 'nu wél' slaat op het feit dat Verceiteren aan het begin van het seizoen nei zei tegen KRC Geink omwille van familiale reidenen
- THAT'S NOT MICKEY MOUSE, THAT'S TIT DIRT!!!
- een goed cafe op de hoek is beter dan een verre brouwerij
- Op je 51ste er achter komen dat de herkomst voor de benaming van honden "K9" komt van "canine"... joeng toch
- Welke tampons gebruiken zwaarlijvige vrouwen? Obees.
- Ik heb in mijn achtertuin N'tzawloak staan, de bekende, onzichtbare, knalroze eenhoorn. Je kan hem niet horen of voelen en dus ook niet zien. Maar hij staat er wel degelijk. Geloof je me niet? Bewijs dan dat hij er niet staat. Ik ben trouwens erg beledigd als iemand zegt dat N'tzawloak niet bestaat
- Beyoncé = LELIJK
- mijn snot had deze morgen de kleur #7C7448 en een vloeibaarheid vergelijkbaar met die van mayonnaise
- Ik stootte daarstraks op een foto waarvan ik me nog herinner dat ik op het moment dat ze gemaakt werd, een onhoorbaar windje liet. We schrijven 1976
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
