Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I Suppose Ultimately I´m Interested In Music I´m A Musician I´m Not A Gunslinger That´s The Difference Between What I Do And What A Lot Of Guitar Heroes Do ~ The Edge
- Laten bosmensen ook winden?
- Ik ben er klaar mee, sowieso weette? Ik heb zoiets van goh ofzooo zeg maar... Wa is deeees?
- tegen dat de dikke mager is , is de magere al dood
- leikomg canu beleive I said the 'fuck' word. lollers!
- Ben jij nog 'geweest', Benny?
- Verstrappen vertrekt straks vanop de pole in Brazili
- de site voor het rapporteren van sluikstortingen in je eigen achtertuin!
- de bange fotograaf werd gegijselsd door de webmaffia
- Waar is de tijd dat je spelers meenam die op dit moment in vorm zijn ben altijd fan van dries merkenshop geweest maar het vat is leeg
- Aanslagje hier, bommetje daar... Wat zouden we toch zijn zonder "gedachten die uitgaan naar..."
- Een bijrijder zit er altijd naast.
- Heeft die Filip Joos zen ontslag nog niet gekregen. Wat gezeur krijg hoofdpijn van die kerel
- Moest ik jouw fb-vriend worden zodat ik jouw geklaag kan lezen? Wat dacht je van "NEE" ?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
