Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I left school at 17 and was a star by the time I was 18... in certain parts of the world anyway ~ George Michael
- Is er vanavond voetbal op tv? STVV speelt tegen Beveren, dus nee, er is geen voetbal op tv.
- Ga je ook zingen op die plaat, Ko? Van Kongfoe faiting? Aidingdoekongfoe fai, aidingdokongfoefai...
- Steek je steak in de oven
- De twee supportersclans raakten slaag
- LAMENT I need to talk to you since NOBODY will give me answers
- ja maar dat was gisteren al gebeurd
- Bedankt voor de tip, Sporza, maar neen, ik kijk vanavond NIET naar de laatste Extra Time met Frank Raes
- oelewapper !!
- Ik heb in mijn achtertuin N'tzawloak staan, de bekende, onzichtbare, knalroze eenhoorn. Je kan hem niet horen of voelen en dus ook niet zien. Maar hij staat er wel degelijk. Geloof je me niet? Bewijs dan dat hij er niet staat. Ik ben trouwens erg beledigd als iemand zegt dat N'tzawloak niet bestaat
- Wij, oningewijden, moeten geen domme vragen stellen
- m´n inspiratie is niet 100% aanwezig vandaag
- Je zal maar een ééndagsvlieg zijn en je dagje niet hebben!
- ik voel het aan mijn badwater
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
