Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I don't know anything about music, In my life you don't have to. ~ Elvis Presley
- Welke voetbaltrainer heeft graag een pakje slaag ? wilmots.
- Raar dat NL'ers "hoi" zeggen bij een afscheid. Zeggen ze ook "tot ziens" als ze ergens binnenkomen?
- Maar ik weet niet wat ik moet doen!!! *trillende onderlip, onderdrukte snik, pak tas en maak me zonder iets te zeggen uit de voeten*
- Tijs-Anijs Van Der Sijs, seismoloog, mist een vijs
- Bestaaat ecstensie ook in snuiftabletten?
- Dus schroef u allen en ik ben er trots op! Voor degenen die nog niet hebben gezien, zijn hier een paar foto's, zoals dit iedereen zal hebben gezien en we .into shit u na klikken op de link
- grotesko is een boer olé olé
- de beste stuurlui raken kant noch wal
- Dit joar goan veer op pad mit ut volgende motto: Dit joar geit d'r urban wink durch...
- Een remspoor is verder een term die in de volksmond wordt gebruikt voor achtergebleven ontlasting in een toilet of ondergoed.
- gaan leren je Nederlands, aks ik prat in mijn taal geen balen kan je niet begrijpen, rn plus dit raal hier heb geleerd, dat wil zeggen hoe sterke is onderwijs in belgie
- Gisteren de kut van mijn moeder gezien! Ik wist niet wat ik zag! Allez ja, ik wist wél wat ik zag maar euh... man wat was dàt!
- Det's anodder koek
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
