Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- What the fuck do you think you´ re doing? ~ Madonna
- Soms kan je gewoon beter zwijgen dan je mond houden
- Ik zal proberen er niet aan te ruiken ok?
- orlandosapinto: komaan rsca doe je wat je best doet, 2-0 weggeven
- After looking over a few of the articles on your site, I truly appreciate your way of writing a blog. I book-marked it to my bookmark site list and
- En gi moet ow moel haawe!
- Giesje (30) : "ik trek zeker twee keer per week aan de kringwinkel"
- ik doe dat met hart en nieren
- Op ons toilet zijn de tegels net zo breed als de wc-rollen. Dat is goed voor mijn dwangneurose. En dus ook voor mijn darmflora
- Met de rotte appel door de mond vol tanden staan
- wie aan de weg timmert heeft veel spijkers nodig
- De gitarist is de pedalen kwijt!
- beter tien vingers in de lucht dan een aan de cirkelzaag
- Ja dat zal zijn lang is een veldspelers maar licht meer op de grond als hij speeld
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
