Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- Het enige constante aan Club Brugge is dat hun spel niet constant is
- Mijn opinie is zo'n beetje als een scheet; moeilijk om binnen te houden en als ik ze loslaat, weet iedereen het en minstens één persoon gaat de kamer verlaten.
- Strontmot
- Heeft er nog iemand bacteriën de stroom is op in Stad Stad Hamont-AchelStad Hamont-AchelStad Hamont-
- Weet je waar ik ben geweest? Al drie weken... De weekends... Oegstgheejst
- En hoe ga ik je herkennen? Ik heb je jaren niet meer gezien! Je hebt toch ondertussen geen baard of zo gekregen? Of borsten?
- ik voel het aan mijn badwater
- Ben echt trots op diegene die dit ''perongelijk'' op tv heeft gezet =D
- Stop je paaseieren nu beter in de koelkast of juist wel?
- Nick Kamen - I Promise Marcel
- Natas is de slet van A´pen!
- Soms kom je iemand tegen waarvan je direct weet: ik wil mijn leven delen zonder die persoon
- ich stehe auf dem Schlauch
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
