Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Drugs Are A Waste Of Time They Destroy Your Memory And Your Self- Respect And Everything That Goes Along With With Your Self Esteem ~ Kurt Cobain
- ik zeg altaa:"de boeren zent geweest"
- Hoesten in de elleboog en scheten laten in de knieholte
- Roger Stabilisé
- beter 1 kogel in de hand dan 10 in de rug
- I asked a flat earther how many chromosomes he has. He answered "More than you!!!"
- Eigenlijk staat de brilstand altijd op het bord, zolang een van de twee partijen de 0 houdt. In het geval van een 0-0 gaat dit om een bril op je hoofd in het andere geval om een wc bril stand. (dixit Peacestorm)
- IK WORDT GEK VAN DT-FOUTEN!
- That's what I'd a done
- Ow godmiljaar.......nei he !!! Hangt me die weer 5 weken lang in de lamellen Mosse de sjroeve losdrejje, hink ze der 5 seconde in, is ze alweer onger Joah mer dan motte veer weer nuuje lamelleke
- kapsodisheid, met Job!
- wat baten stok en bril als de uil geen handen heeft
- In 4 thuiswedstrijden wist Standard er slechts 1 te boeken. doen ze tegen STVV een 2e thuiszege? Ik denk het niet...
- Cannot serve request to /competent/nl/analstretching/manual.html on this server
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
