Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- Chaos is a friend of mine. ~ Bob Dylan
- I have dis vinyl !..😎
- Wie met mensen om gaat als pionnen, ziet spoedig dat zijn schaakbord leeg is...
- beter een goed loon dan een hond die niet luistert
- Wat " jong dementie " betreft... Daar zul jij NOOIT last van gaan krijgen... Iets wat je niet hebt (werkende hersencellen) kunnen ook niet gaan aftakelen... Fijne avond verder... in je kleine wereldje
- Wat hout schrijnwerken allemaal in?
- sheikh rattle and roll
- Hee
- Weet iemand ongeveer in Maasmechelen helikopter boven vliegt
- Toen ik geboren werd was ik naakt, nat en hongerig en dat werd alleen maar erger
- Schit! I have knotsed my kop!
- je kan beter niets hebben dan helemaal niets
- i like to think outside the quadrilateral paralellogram
- waar is shaap lan,waar is schaap
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
