Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- When you're good, you get critisized... ~ Rob Pilatus
- Is er ook maar IEMAND die mij een plausibele uitleg kan geven waarom die Jan 'Ik-neem-de-talkshow-even-over' Mulder overal bij betrokken wordt???
- wie met spek schiet blijft met een lege maag zitten
- jezus zei tegen god, ik ben van de pot
- Toen, 's nachts, besefte ik plots dat ik wakker was
- is´t er iet kapot?
- daar sta je dan met je bananen in je buidelzak
- 'Hemel' en 'Hel' zijn metaforen. Ze 'bestaan' gedurende een periode in je leven echt en die hel heeft ook zijn duivel.
- Het is schier onmogelijk om van dit eiland af te geraken. Hehehehe! Snap je´m?
- wynadalapaloo
- Raar dat NL'ers "hoi" zeggen bij een afscheid. Zeggen ze ook "tot ziens" als ze ergens binnenkomen?
- Een kerel zit in een stationsbuffet de krant te lezen. Komt er ne Antwerpenaar binnen, en die zegt: ´Gazet van Antwarpe eh!?´ Waarop de man antwoordt: ´Neenk, Ek zien van Bruhhe´
- oost west asbest
- Get a life you stupid ignorant fucking low-life SHITFACE!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
