Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- I have been happier in the past week than I ever imagined possible and it doesn't have a damn thing to do with the money. You're the real prize. The lottery was just a bonus ~ Jeff Porcaro
- Of nie of hoe of wa...?
- Profiel voor Gazondabber. Aantal fotos, 7. Aantal berichten, 5.
- kapsodisheid, met Job!
- 5 jaar geleden werd ik voorgoed geband op #humo. Sindsdien is mijn leven er alleen maar op vooruit gegaan.
- down down down down down down down down down down clown down down down down down down down down down down
- geld moet rollen, vooral in mijn richting
- Misschien ben ik wel te slim voor deze wereld
- Poll: Moet Anderlecht heb buiten kieperen?
- Wer schweigt, stimmt nicht immer zu. Er hat nur manchmal kein Lust, mit Idioten zu diskutieren
- Jammaaar ich weeedet nie jong, ich weedet ech nie, waarom vraag ge da oook aan miijj?
- wie watt bewaart krijgt stroom
- Ik hou van het woord 'stront'
- Het loopt wat Stroefkens bij Anderlecht
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
