Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- Waar zijn die handen!? ~ Regi Penxten
- de boswachter ziet door de bomen het bos niet meer
- IK HAAT HET ALS DE STEMMETJES IN MIJN HOOFD STIL ZIJN... WIE WEET WAT DIE IDIOTEN NU WEER AAN HET PLANNEN ZIJN!
- Aunt Bunt Cunt
- 12 stoelen, 13 ongelukkigen
- ik stink niet graag!
- Speelde vandaag tegen een bende premeniemen vandaag.
- Een remspoor is verder een term die in de volksmond wordt gebruikt voor achtergebleven ontlasting in een toilet of ondergoed.
- Ik had wekenlang geoefend op mijn serenade, maar ik was vegeten dat ze in een vochtig kraakpand woonde. Bijgevolg was mijn gitaar niet voldoende geacclimatiseerd en klonk ze heel vals :'(
- ´k vind ze eigenlijk niet zo knap :s
- Never knock on heaven´s door..... ring the bell and run away hahahaha!
- Altijd eerst sokken, dan schoenen
- En vroeg of laat loopt het eens gigantisch fout en wie krijgt dan de schuld? Ja jij natuurlijk! En terecht!
- Uuueeehhh... UUUuuhuuuueehh... wat moet ik noooouuuu doennnn!?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
