Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- If I ever get to go to the moon, I'll probably just stand on the moon and go´ Hmmm, yeah. fair enough. gotta go home now ~ Noel Gallagher
- mooi zicht he vanuit de keuken van ons nieuw appartement
- 't Is hard werken!
- Aarsjeuk, wat is dáár nu het nut van?!
- Det's anodder koek
- De tientallen likes geven me blijdschap, iedere keer. Maar het uitblijven van die ene like breekt mijn hart, telkens weer... :¨(
- Wat 'n lelijke smoel heeft die kerel toch. Zou nog iets zijn om bij standard te gaan voetballen
- een decollenté isals de zon , je mag er naar staren maar niet in kijken
- Hoe lang duurt een "Het is de week van..."-week op facebook? Drie maanden?
- Ik heb heel veel recept voor die hardwerkende kok
- hoge bomen worden schaars
- 'k ga vandenacht gans mijn broer volschijten eh :-/
- Alles wat ik zeg staat tussen ademhalingstekens
- Roel, stop met die flauwe mopjes, we zijn niet in de stemming
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
