Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- I personally donated $2,500 to the Red Cross yesterday Normally I don´ t like to tell how much I donated and to whom, but I felt sometimes it´ s good to share info in the hopes that others will feel inspired to donate whatever they can ~ Moby
- Jeśli o mnie chodzi, jest najgorzej
- de televisie maakt van de familiekring een halve cirkel
- de Talara-beerputten in Peru en Brazilië
- Is er vanavond voetbal op tv? STVV speelt tegen Beveren, dus nee, er is geen voetbal op tv.
- als de hemel naar beneden valt, zijn ook de mussen dood
- Seg Mightyghost69, weer op de kosten van de baas aan´t surfen ja??
- Sommige mensen zouden echt wettelijk verplicht moeten worden om zich met een perimeter rond zich in het openbaar te begeven, al zou regelmatig douchen ook geen slecht idee zijn...
- ergens met kop en schotel bovenuit steken
- Zjalloers
- GO TO HELL MONICA !!!!!!!
- You and your entire flat earth ass-crack sniffing circus are proof that no matter how humanity advances, there will always be those who carry the recessive genes for moronism.
- ONHABITUELE MANIEREN OM KLANTEN & SCHOENETEN TE GEBRUIKEN DIE JE LEVEN MAKKEN! :
- Gratis gratis gratis!!!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
