Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- I personally donated $2,500 to the Red Cross yesterday Normally I don´ t like to tell how much I donated and to whom, but I felt sometimes it´ s good to share info in the hopes that others will feel inspired to donate whatever they can ~ Moby
- wacht maar tot ik groot ben
- Dàt zullen we nog wel eens zien!
- Compleet los van al het bovenstaande wou ik wel nog erg graag één ding vermelden: knakworst.
- Pfff... Die "collega's" merkten niet eens dat ik vandaag een banaan van een ander merk bij me had
- Erik just zéén vertrekke van zéén kruk ... Bickysaus biehale blijkbaar
- Het is niet omdat 'iedereen' iets heeft dat ik dat ook moet hebben ee! En 't is niet omdat ik het kan krijgen dat ik het ook moet pakken ee!
- Dieven willen brandstof stelen uit een bus, maar zuigen opvangbak toilet leeg
- Ik ben 27 jaar wegenwachter geweest bij vdab en raadt iedereen aan om een lid maat schap en niet vergeten een euro pech af te sleutelen on mis baar toen ik nog in dienst was heb ik drama's mee gemaakt
- Many thanks! This looks like a great spot for contributing unique and quality treasure of knowledge. The site is undoubtedly helpful and will promote
- sodemieters ! als men even niet wachtloopt, erven rijkeluiszoontjes kostbare Italiaanse nylon gouaches !
- Er gaat voortaan een lachband onder de TV-verslaggevingen van alle matchen van Club Brugge gemonteerd worden.
- It also helps when you're not being a cunt
- Sorry dat ik zo stonk. Ik was mezelf niet.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
