Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- I personally donated $2,500 to the Red Cross yesterday Normally I don´ t like to tell how much I donated and to whom, but I felt sometimes it´ s good to share info in the hopes that others will feel inspired to donate whatever they can ~ Moby
- HoTMaiL (upper- en lowercase: HTML) in je statusbalk als je naar Hotmail surft. Waarom is dat?
- Dan hedde gí e slèècht program!
- Iemand ontscheiferen helpen mij met deze kan mail te? Aan uit niet ik er kan,! Albankt bevast!
- If you were in a car, would you know what accident to do?
- Maar er is ook goed nieuws: Israël gaat 4u/dag géén bommen gooien op Gaza. Wat liéf zeg!
- We moeten daar gewoon eerlijk in zijn. Een boek lezen met een geit op schoot is niet voor iedereen weggelegd. Tenzij het een opgezet exemplaar betreft
- En iedereen blijft maar delen, allemaal moeite met wakker worden en logisch nadenken!
- in mij legt geen enkele vogel een ei
- wat heb ik NU weer in m´n tekstballon staan... pffff!
- is er avondrood gaan morgen de vrouwkes bloot
- geboren als kieke de vierkant zot een en om te goh, toch gewoon drabelstakt
- Walgelijk: pizzabezorger heeft jeuk op intieme plaats en lost dat erg agressief op
- The last couple of days we had a hardware issue with one of our servers causing premature session expiration. This is fixed now
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
