Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- Pop is actually my least favorite kind of music, because it lacks real depth. ~ Christina Aguilera
- Je kan misschien in Klagenfürt gaan wonen met je negatief gedoe altijd
- Hé Vadis wat zit er in je valies? Heej ja heej ja how
- Greet laat een donderscheet!
- Gazondabber from Belgium reported July 13 , 2004
- Verstrappen vertrekt straks vanop de pole in Brazili
- een galg is de beste hangplek
- Ik denk dat ik moet overgeven.
- I have dis vinyl !..😎
- Omgeving streep is nog jong beestje zelf niet proberen pakken maat onliddelijk me contacteren
- I'm about ten seconds from rage destroying my phone like I did with the last one. I shattered that one on the side of a wall after it gave me the EXACT SAME PROBLEMS AS THIS PIECE OF CRAP I HATE THIS TECHNOLOGICAL ADOLESCENCE WE LIVE IN PHONES ARE SHIT
- Gelezen: met Billy preston sterft de 'vijfde Beatle'. Een paar maanden geleden gelezen: met George Best sterft de 'vijfde Beatle'. Hoeveel 'vijfde Beatles' zijn er eigenlijk? Vijf?
- Maar mens, ik drààg niet eens een bril!!!!!
- Aarsjeuk, wat is dáár nu het nut van?!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
