Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- ooemph! ooemph!
- Giesje (30) : "ik trek zeker twee keer per week aan de kringwinkel"
- Is er kans bij dat in januari het karton word op hehaald?
- Deze stoffen mannelijke pop zijn bijzonder gedetailleerd nagemaakt, ze hebben zelfs textiekels!
- ik word grààg ´debiel´ genoemd!
- You are not right. I am assured. Let's discuss. Write to me in PM.
- Slapen, liggen, uitrusten, is prima, maar ordinair op resortbakken dretsen echt niet!
- is het bier in de man,ligt de pizza in de pan
- Ik moest van de buurvrouw horen dat ik stink
- zet er iets onder.... "banaan" of zo
- Leven als god in Frankrijk, in Frankrijk
- IK HAAT HET ALS DE STEMMETJES IN MIJN HOOFD STIL ZIJN... WIE WEET WAT DIE IDIOTEN NU WEER AAN HET PLANNEN ZIJN!
- There's a diver in the river
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
