Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- Fenoef is fenoef!
- gooi geen oude koeien in de sloot
- wat bedoel je met "in de zestig..."? Kilo? Centimeter? IQ? Huisnummer? Schoenmaat? Buikomtrek? Ik weet het ni zalle!
- ik wil geen dode honden blij maken
- Is een lipoom een syndroom of een symptoom?
- Het is dus zeker niét zo dat deze machinaal gefabriceerde steunkousen al gebruikt zijn geweest door, pak 'm beet, zevenduizend Spanjaarden
- whats the poinyt?! no runners!
- ze zeggen dat honger de beste saus is, geef mij toch maar samurai.
- why are pirates called 'pirates'? - because they arrrrrrrrrrrrrrr
- I'm about ten seconds from rage destroying my phone like I did with the last one. I shattered that one on the side of a wall after it gave me the EXACT SAME PROBLEMS AS THIS PIECE OF CRAP I HATE THIS TECHNOLOGICAL ADOLESCENCE WE LIVE IN PHONES ARE SHIT
- Leekens, het enige positieve wat gij voor de duivels hebt gedaan, is vertrokken om er bij brugge ne puinhoop van te maken. En ik zal u daar eeuwig dankbaar voor blijven. dikke prutser
- de piloot zit aan de grond
- En ja, daar zijn foto's van!!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
