Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- If I ever get to go to the moon, I'll probably just stand on the moon and go´ Hmmm, yeah. fair enough. gotta go home now ~ Noel Gallagher
- je denkt toch niet dat je bang voor me bent
- 'Je verstand op nul zetten en gewoon beginnen met je werk' - Ik kan dat grotverdomme niet omdat ik die knop dan te ver naar links moet draaien
- Нoi! Ik hеb gеmеrkt dаt veеl ϳongens dе vооrkеur gevеn ааn gk
- was die vuile kut kuypers weer wat een misselijke strontzak
- Ik heb een okselerectie
- American handstand
- Marc Overmars: Ik heb altijd al een zwak hart voor Barcelona gehad.
- Er zijn zo van die oenen die niets beter weten dan op een blog te zitten
- Gefeliciteerd! U heeft geen aarskaars gewonnen!
- Ester Rozenkwit, een miskleun die via messenger mannen probeert te versieren, heeft met zijn hand geklemd gezeten in een zak netels
- schijten als een olifant met diarree
- de gynecoloog bevalt het niet
- johan cruijff zei eens de steeds terugkomende woorden: "kom terug"
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
