Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- I got nasty habits; I take tea at three ~ Mick Jagger
- Heej mevrouw ik laat je staan in de kou! Heej ja heej ja hooow!
- Heej Adolf ik zag je staan met een kolf! Heej ja heej ja hooow!
- Di ko suot salamin ko kaya Di ko alam ang sagot
- valt de regen in het huis; is er met het dak iets niet pluis
- Het enige wat u hoeft te doen is de juiste geschenkdoos kiezen. Veel geluk!
- Wist je dat, op de Canarische eilanden zie je geen Kanaries, op de Maagdeneilanden hetzelfde liedje, ook geen Kanaries .
- Leekens, het enige positieve wat gij voor de duivels hebt gedaan, is vertrokken om er bij brugge ne puinhoop van te maken. En ik zal u daar eeuwig dankbaar voor blijven. dikke prutser
- Rob do ston weer twie van die vreumde types aanne toog ... zéén dich inne gate aant houwe
- Tanja isser get vuurzichtig met gewoere. Ich heb er nog gein gezeen
- als de hoed groot is zit er veel lucht in het hoofd
- En als mij dat nu eens geen hol interesseert? Wat dan? Want dat is een mogelijkheid he!
- wie de lat hoog legt springt er onderdoor
- Vegen om te ontgrendelen. Vège.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
