Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- op dinsdag de weerzinwekkende docu "Godvergeten" uitzenden, en op zondagochtend ook gewoon de eucharistieviering. Hoezo hieppokriet?
- ik denk dat ik aan het smelten ben.
- al is de trog nog zo vol, het varken gooit het om
- Velen hebben al eerder gefaald. Zal JIJ degene zijn die de proef zal voltooien?
- moe ma mi mee moe ma mi mee
- Holbewoners van Hamont
- Watching in Jan 2020 and still feeling bad for Japan. Belgium won the match but Japan won hearts and respects
- ALLES MOET KAPOT!!!
- Er zijn veel meer oude zuipers dan oude dokters
- Ik kon wel door de grond zeiken van schaamte!
- Scroll niet verder zonder dit te liken! Of hier te klikken!
- Van je huwelijksreis overdoen word je ook niet vrolijk.
- fœtor ergo sum (ik stink, dus ik ben)
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
