Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- It's much too late to do anything about rock & roll now ... ~ Jerry Garcia
- Jammer dat je niet lactose- of glutenintolerant bent, Pietje. Of dat je geen posttraumatisme hebt door het smelten van de ijskap. En dat je ouders nog bij mekaar zijn. Anders had je zeker een gouden buzzer gekregen.
- Als er één voetballer is waarvan ik écht niet wakker lig, dan is het Oligay Deschacht :D ZIELIG ventje, nauwelijks gespeeld en door papa betaald :D
- Is Eddie Vedder? Nee, die is met Brian May.
- Opineens wordt tegen supporter heel agressief die vier pinten in zen handen geven
- I have been looking about. This kind of information on this blog is superb and appreciated and is going to help my friends and I in our studies a lot.
- De legendarische brulpartij van de zoon van de slager
- Mettez cela sur le genou. La douleur disparaîtra
- VAR : volgens Anderlecht regels
- Tot vijf maanden later een soort bruin snot uit haar neus begon te lopen.
- Ik word liever gehaat om wie ik ben dan geliefd om wie ik niet ben...
- Hurgh Nancy!! Beer!!
- ieder gek zijn gebrek en ieder zot zijn genot ..... om je GROEN te lachten
- Ik ben aansprakeloos!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
