Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- It´s Thursday evening in Toronto - I had to actually ask the drummer - but for us, it´s Friday night ~ Paul Weller
- Na drie maanden geen Facebook gebruikt te hebben, en ook niet gemist, eens terug een poging gewaagd en al direct ondervonden waarom ik er wegbleef. Geklaag, geklaag, geklaag. En idioot slechte spelling
- Heralsius Konterman, aquariumontwerper in zijn vrije tijd, is van mening dat sommige mensen "er beter mee zouden stoppen". Wie hij dan bedoelt, en waarmee ze moeten stoppen is natuurlijk niet geweten.
- Wilt u een schoenenwinkel beginnen? Geen probleem. Uw kat zorgt voor regelmatige bevoorrading.
- Misschien er een bache overheen trekken?
- koortsmeetsysteemstrook
- Vraagje: als ik de knop 'voorwas' in druk, wordt dan de achterkant ook schoon?
- John 3:16 Dat is... 0,1875
- wie met spek schiet blijft met een lege maag zitten
- Taal- of schrijffout opgemerkt? Wij ook!
- "Laten we hopen, bidden en smeken dat de volgende federale regering de moed vindt" - Vind je 't goed als ik het houd bij "hopen"? Dankjewel!
- zal ik die tekst even voor je copuleren
- Je kan misschien in Klagenfürt gaan wonen met je negatief gedoe altijd
- Pfff... Die "collega's" merkten niet eens dat ik vandaag een banaan van een ander merk bij me had
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
