Voeg lid toe aan een groep
- Geej se lèllike voel hod!
- To those who understand, I extend my hand. To the doubtful I demand, Take me as I am ~ Dream Theater
- Breaking: Lionel Messi laat scheten!
- Het verschil tussen een dialoog en diaree is , dat je bij een dialoog rond de pot kan draaien
- het bier bij de buren is altijd koeler
- Ik weet alleen dat de hond van Jos aan het begin van de busreis nog prima in orde was, aan het einde van de busreis had hij nog maar drie poten, één oor en liep hij alleen nog maar achteruit
- Whats the difference between a bad sniper and a constipated owl? One can shoot but not hit, while the other one can hoot but not shit!
- Diene kop :-D
- Argenta Fältskög
- RscaRules35: gano niks waard samatta is 5x beter ZildeBilde: @RscaRules35 als gano niks waard is en samatta 5x beter dan is hij ook niks, 5 x niks = niks
- op de markt is je euro 40,3399 frank waard
- wie niet sterk is is slap
- mooi zicht he vanuit de keuken van ons nieuw appartement
- Dänny de munk over zijn bijbalontsteking: "Het is heel zuur dat ik de voorstellingen mis, echt klote, maar je gezondheid gaat natuurlijk voor alles."
- Ik ben met mijn gat in de boter gevallen. Nu zit er een haar in de boter.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
